people-payment-logo

Welkom in de Wereld van Personeel

 

We beloven dat we personeelszaken simpeler voor je maken in 2017…!

Het werken met personeel is niet altijd makkelijk. Als ondernemer heb je zoveel aan je hoofd, dat je personeelszaken er nogal eens bij inschieten. Een zoektocht op internet maakt het vaak nog ingewikkelder, er zijn zoveel artikelen met tips waar je rekening mee moet houden. En wat vaak ontbreekt is een helder stappenplan. Waar begin je, en wat is de volgende stap? Daar wil je als ondernemer helemaal niet zelf over na hoeven denken.

Het kan echt eenvoudiger…
Maak een goede start in het nieuwe jaar en laat ons je helpen. Of je nu je team wilt uitbreiden, eindelijk eens doordachte beloningskeuzes wilt maken of alle regelzaken rond je personeel goed wilt organiseren. Door jarenlange ervaring met ondernemers in het mkb, nemen we je aan de hand langs de snelste én voordeligste weg. Op een slimme en vooral ook simpele manier. Ons programma’s Werven, Belonen en Regelen staan nu al online voor je klaar, zodat je direct aan de slag kunt en jezelf een hoop tijd én geld bespaart.

Zijn de programma’s alleen geschikt voor ondernemers bij de start van een bedrijf?
Nee hoor, onze doe-het-zelf programma’s worden ook gebruikt als compacte training voor medewerkers die alles rond personeelszaken moeten regelen, als digitaal advies bij uiteenlopende personeelssituaties én om continue te beschikken over up-to-date informatie over wet- en regelgeving.

Ons speciale aanbod voor relaties van People & Payment
Als je vóór 1 februari 2017 één of meer programma’s aanschaft, willen we je graag een extra voordeel geven van 10% op het introductietarief. Je betaalt dan slechts € 224 per programma. Vul daarvoor de code peoplepayment10 in.

Als extra voordeel verzekeren we je dat bij verlenging van een programma, je nooit meer gaat betalen dan
€ 149 per programma per jaar. Ongeacht hoeveel updates, uitbreidingen, videotrainingen en andere interessante extra’s nog aan de programma’s worden toegevoegd. En we hebben veel ideeën…

P.S. Op dit moment is het helaas niet mogelijk om meerdere programma’s in één keer aan te schaffen en af te rekenen. We werken er hard aan om ook dit simpel te maken.

Alles wat je moet weten over personeelszaken

6 programma’s over alle facetten van personeelszaken: van het werven van nieuwe medewerkers tot het op een nette manier afscheid nemen. En alles ertussenin

Werven

De juiste kandidaat voor de functie vinden, goede afspraken maken. En ervoor zorgen dat hij een vliegende start maakt

Zo vind je de juiste match
Lees verder

Belonen

De beloning en de toegevoegde waarde van een medewerker perfect in balans

Ga voor een win-win situatie
Lees verder

Regelen

Alles, maar dan ook echt alles wat je moet regelen rondom personeelszaken. Van personeelsadministratie tot arbo

Alles goed georganiseerd
Lees verder

Functioneren

Je hebt duidelijke verwachtingen van jouw medewerkers. Hoe zorg je dat ze daaraan voldoen of zelfs overtreffen?

Maximaal resultaat uit medewerkers
Lees verder

Ontwikkelen

Een goede start en dat vasthouden. Zodat je medewerker zich ontwikkelt en waarde blijft toevoegen

Investeren in kennis en groei
Lees verder

Afscheid

Afscheid nemen van een medewerker. Dat kan op verschillende manieren. Wat is voor jou het beste en hoe pak je dat aan?

Zo goed mogelijk uit elkaar gaan
Lees verder

Wat ondernemers over de programma’s zeggen…

“Overzichtelijke en duidelijke informatie, lekker to the point. Voor mijn gevoel heb ik nu meer verstand van personeelszaken, dat is prettig”, Guido Brouwer – GB10

“In de ondernemerswereld waar dingen elke dag ingewikkelder worden, zijn de programma’s van de Wereld van Personeel een verademing”, Nelleke Griffioen – De Berghut

“Je valt altijd in de bekende valkuilen als ondernemer, die kun je voorkomen met het programma. Uiteindelijk vind je het zelf misschien ook wel uit, maar het scheelt zoveel tijd als je bij de hand genomen wordt”, Rob Ammerlaan – Social Brothers

“Heldere, no-nonsense informatie en adviezen. Vooral prettig dat ik nu goed weet welke tijds- en kostenefficiënte keuzes ik kan maken, en waar mijn risico’s liggen”, Bart Verkade – Verkade Management & Advies