Personeel kan je bedrijf maken of breken

Herken jij jezelf als ondernemer in het mkb in één of meer van de volgende situaties?

  • ik weet regelmatig niet hoe ik het aan moet pakken omdat ik de kennis mis om de juiste personeelskeuzes te maken
  • ik ben steeds te veel tijd kwijt aan het ad hoc oplossen van personeelsissues omdat ik nog geen goede structuur heb in alle zaken rond mijn personeel
  • ik ben niet consequent naar mijn medewerkers omdat ik geen duidelijke lijn heb in de personeelskeuzes die ik maak
  • ik heb er nooit voor geleerd om personeel aan te sturen en wil graag de basiskennis opdoen zonder daarvoor dagen in de theorie te duiken en van mijn bedrijf weg te zijn
  • ik ben het zat om vanuit allerlei verschillende bronnen informatie te krijgen en dan nog niet te weten wat ik moet doen
  • ik vraag me af of ik het wel slim en efficiënt genoeg doe want ik doe het al jaren hetzelfde en blijf dezelfde valkuilen tegenkomen

 

Hoe zou het voor je zijn als

 

  • medewerkers zelfstandig werken zonder jou steeds nodig te hebben
  • het vinden van nieuw personeel je makkelijk afgaat
  • het contact tussen jou en je medewerkers soepel verloopt
  • medewerkers steeds beter worden in hun werk omdat ze zich kunnen ontwikkelen
  • medewerkers zich prettig voelen bij je bedrijf en dat uitstralen naar je klanten
  • je als werkgever door je personeel gewaardeerd wordt
  • medewerkers voortdurend met je meebouwen en je bedrijf ‘maken’


24/7 direct het juiste advies
Zodat jij medewerkers kunt binden én blijven boeien

 

Het online adviesprogramma ‘Mijn digitale HR adviseur’ is speciaal ontwikkeld voor ondernemers zoals jij, die het beste uit hun medewerkers willen halen én dat voor zichzelf zo slim en simpel mogelijk willen maken.

Je hebt 24/7 een digitale HR adviseur beschikbaar die je naar de juiste oplossing leidt. Je weet niet alleen wat je moet doen, maar ook hoe en wanneer, met als resultaat

  • altijd de kortste weg naar de oplossing. Zodat je niet onnodig tijd en energie besteedt aan zaken die er niet toe doen
  • doorpakken op een (acute) personeelssituatie in je bedrijf, zonder onzekerheid over je aanpak
  • geen onnodige personeelsinvesteringen die uiteindelijk niets opleveren
  • direct antwoord op de personeelsvraag van je medewerker. Omdat je snel de juiste informatie vindt en hoe je daarmee om kunt gaan in jouw bedrijf
  • vanaf nu één vaste plek met info over de nieuwste wetgeving en wat dat voor jouw bedrijf betekent

Je kunt in je eigen tempo aan de slag met de zes belangrijkste thema’s rond personeel; Werven, Belonen, Functioneren, Ontwikkelen, Regelen of Afscheid.

De zes personeelsthema’s

Alle facetten van personeelszaken: van het werven van nieuwe medewerkers tot het op een nette manier afscheid nemen. En alles ertussenin

Werven

De juiste kandidaat voor de functie vinden, goede afspraken maken. En ervoor zorgen dat hij een vliegende start maakt

Zo vind je de juiste match
Lees verder

Belonen

De beloning en de toegevoegde waarde van een medewerker perfect in balans

Ga voor een win-win situatie
Lees verder

Regelen

Alles, maar dan ook echt alles wat je moet regelen rondom personeelszaken. Van personeelsadministratie tot arbo

Alles goed georganiseerd
Lees verder

Functioneren

Je hebt duidelijke verwachtingen van jouw medewerkers. Hoe zorg je dat ze daaraan voldoen of zelfs overtreffen?

Maximaal resultaat uit medewerkers
Lees verder

Ontwikkelen

Een goede start en dat vasthouden. Zodat je medewerker zich ontwikkelt en waarde blijft toevoegen

Investeren in kennis en groei
Lees verder

Afscheid

Afscheid nemen van een medewerker. Dat kan op verschillende manieren. Wat is voor jou het beste en hoe pak je dat aan?

Zo goed mogelijk uit elkaar gaan
Lees verder

 

Wij lopen als het ware per thema met jou mee en laten je zien welke personeelskeuzes je kunt maken. Zodat je niets over het hoofd ziet en weet dat je de noodzakelijke acties neemt.

Na elke stap checken we of je verder kunt naar de volgende stap.
Dat geeft rust. Je weet dat je het onder controle hebt en niets bent vergeten.

Onze jarenlange ervaring met personeel in het mkb combineren we met de kennis van een aantal experts. Hierdoor bieden je de best bewezen aanpak, concrete hulp bij het maken van keuzes en slimme, tijdbesparende checklists en tips.

Investering
Tegen een zeer lage investering van 500 euro excl. BTW per jaar, heb je ons 24/7 digitaal in huis en kun je vandaag nog aan de slag om voortaan direct de juiste keuzes te maken in je personeelsstrategie.

Dit maakt ons programma uniek...

Speciaal voor ondernemers

Alle informatie is toegespitst op bedrijven met maximaal 50 medewerkers

Snel en slim

Al onze adviezen voldoen aan deze twee woorden. Ideaal voor ondernemers met weinig tijd

Simpel en helder

De vaak ingewikkelde materie rondom personeelszaken teruggebracht tot de essentie

De perfecte balans tussen wat en hoe

Niet alleen de kennis die je nodig hebt, maar ook hoe je deze het beste kunt toepassen. Wat je moet doen, hoe én wanneer

Precies wat je nodig hebt

Alle kennis, tips en tools die nodig zijn voor een effectief personeelsbeleid. Niet meer en niet minder

Rust in je hoofd, rust in je bedrijf

Duidelijke keuzes, heldere checklists, een overzichtelijke lay-out. Zodat je rust in jouw hoofd hebt en het overzicht bewaart

Wat ondernemers over ons programma zeggen…

“Overzichtelijke en duidelijke informatie, lekker to the point. Voor mijn gevoel heb ik nu meer verstand van personeelszaken, dat is prettig”
Guido Brouwer – GB10

“In de ondernemerswereld waar dingen elke dag ingewikkelder worden, is het programma van de Wereld van Personeel een verademing”
Nelleke Griffioen – De Berghut

“Je valt altijd in de bekende valkuilen als ondernemer, die kun je voorkomen met het programma. Uiteindelijk vind je het zelf misschien ook wel uit, maar het scheelt zoveel tijd als je bij de hand genomen wordt”
Rob Ammerlaan – Social Brothers

“Heldere, no-nonsense informatie en adviezen. Vooral prettig dat ik nu goed weet welke tijds- en kostenefficiënte keuzes ik kan maken, en waar mijn risico’s liggen”
Bart Verkade – Verkade Management & Advies

Veelgestelde vragen

Hoe weet ik dat de informatie in het programma klopt en betrouwbaar is?

Een terechte vraag. Wij werken samen met verschillende experts bij het samenstellen van het programma en verwerken de meest recente wetgeving in onze tips en adviezen. Is dat altijd 100% up-to-date? Dat lukt niet altijd. Bij sommige nieuwe wetgeving is niet meteen duidelijk hoe dit in de praktijk uitpakt. Uiteraard doen wij er alles aan om zo snel mogelijk helder te krijgen hoe nieuwe wetten en regels jouw dagelijks werk beïnvloeden. Daarnaast checken wij voortdurend de links in ons programma en zorgen we ervoor dat het programma continue wordt aangevuld met de laatste actualiteiten, én handige hulpmiddelen die op bronsites beschikbaar komen.

Created with Sketch.
Waarom is het programma relatief zo laag geprijsd?

Dat is een bewuste keuze. Wij streven ernaar om zoveel mogelijk ondernemers te helpen met het voeren van een goed personeelsbeleid. Dus willen wij het programma laagdrempelig houden. Wat betreft inhoud én prijsstelling.

Created with Sketch.
Hoeveel tijd ben ik kwijt aan het programma?

Het programma staat voor slim, simpel en snel. Dus als het aan ons ligt ben je er zo min mogelijk tijd aan kwijt. Elk thema kent een stappenplan. Bij iedere stap geven we je een indicatie voor de leestijd; in totaal loop je in 1,5 - 2 uur door alle basisstappen in één thema. Je hebt dan een goede kennis van alle onderwerpen die bij het thema belangrijk zijn. Met de tools kun je je in gekozen onderwerpen verdiepen en ermee aan de slag gaan. Hoeveel tijd het totale programma in beslag neemt, heb je dus voor een deel zelf in de hand. Jíj bepaalt of je met de tools dieper in een bepaald onderwerp duikt of niet.

Created with Sketch.
Op welke apparaten kan ik het programma gebruiken?

Als ondernemer ben je vaak onderweg. Vandaar dat je ons programma kunt gebruiken op een PC, laptop, mobiel én tablet.

Created with Sketch.
Het programma voldoet niet aan mijn verwachtingen. Hoe maak ik gebruik van de '100% tevreden garantie'?

We willen het omgaan met personeel graag makkelijk voor je maken. Als je ervaart dat ons programma je daar onvoldoende bij helpt, bieden we een '100% tevreden garantie'. Als je er binnen 7 dagen na aankoop achterkomt dat het programma niet past bij jouw behoefte, neem dan contact met ons op. Je krijgt dan het aanschafbedrag terug.

Created with Sketch.
Mijn vraag staat er niet bij, hoe kan ik die stellen?

De Wereld van Personeel is nog niet zolang in de lucht. Grote kans dat jouw vraag er nog niet bij staat. Maar geen nood, die kun je naar ons mailen via contact@dewereldvanpersoneel.nl. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Created with Sketch.